zaterdag 12 oktober 2013

laura mercier - wenkbrauwpotlood


Dat ik rode haren heb, weten jullie ondertussen al wel. En raar maar waar, mijn wenkbrauwen zijn blond. Zo blond, dat je ze bijna niet ziet. En dat vind ik enorm jammer, want als er iets is dat je gezicht definitie geeft, zijn het wel je wenkbrauwen.

Af en toe laat ik ze eens verven, maar omdat tijd schaars is met een peuter in huis en een voltijdse job, heb ik daar niet altijd de kans toe. En dan is een potloodje enorm handig!


Ik koos de kleur fair blonde. De kleur 'ros' bestaat blijkbaar niet.


Ik kleur mijn wenkbrauwen tegen de haarinzet in, heel lichtjes. Daarna kam ik alles terug in model. Het resultaat is natuurlijk, maar ik zou nog tevredener zijn als het mijn eigen haarkleur nog beter zou benaderen.

De houdbaarheid is prima: de kleur zit er 's avonds nog netjes op. Bovendien is dit een waterresistent product, ook niet onbelangrijk in deze herfstige tijden. :)

laura mercier is oa te koop via Cosmeticary - €22,40 voor 0,9 gram

1 opmerking:

  1. Ik ben een groete Laura Mercier fan, ik heb heel wat producten van haar en houd er erg van!

    BeantwoordenVerwijderen