vrijdag 12 september 2014

Marge Simpson voor MAC

Vorige week kondigde ik aan dat de Marge Simpson-collectie voor MAC  in preview gelanceerd werd tijdens de heropening van de winkel in Antwerpen. Uiteraard was ik daar zelf ook bij.


De collectie is niet overal te koop, maar dus wel in Antwerpen. En ook op de webshop. Maar ik denk dat het geen stormloop gaat geven... De verpakking is heel erg leuk, maar de producten op zich zijn voor mij minder draagbaar. Gele lipgloss? Gele en groene oogschaduw? Ik dacht het niet. De leukste items zijn voor mij de nagelstickers en de nepwimpers. Laat ik geen van beide ooit geprobeerd hebben...


Dit zijn twee van de lipglossjes. Mooie kleuren, maar niet voor mij.


Kijk wie er was! Heel erg leuk om Marge in het echt te zien. Ze is wel wat jonger dan ik had verwacht ;)

De collectie is LE, en al te koop via de website.

Wat vinden jullie? Ben ik te streng? Zien jullie iets met een hebben!-gehalte?

2 opmerkingen:

  1. Zag er leuk uit! Ik kon ook gaan, maar zo ver reizen voor enkel een opening. Ik heb geskipt... nu kan ik wel stiekem meegenieten van foto's van anderen he, hihi.
    Ps. Ik geef momenteel een huge pakket weg op mijn site. Care to join? x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De verpakkingen zijn inderdaad heel leuk, maar de kleurtjes zijn niet zo draagbaar...

    BeantwoordenVerwijderen