woensdag 21 oktober 2015

De boom in met House@Tree

boomhut house@tree

Bij het zien van dit bericht, werd ik zo blij als een klein kind. Boomhutten zijn cool, altijd al geweten! 't Is dat mijn tuin er momenteel niet voor ingericht is, anders zo er sowieso een boomhut komen!

House@Tree maakt boomhutten (en andere houtcreaties zoals meubelen, tuinhuizen en dierenverblijven) uit duurzaam hout. Deze boomhutten zijn gemaakt om generaties lang mee te gaan, ze gebruiken hardhout (douglas en kastanje). Je kan ze zo luxueus maken als je zelf wil: wifi, verwarming of elektriciteit kan voorzien worden.

boomhut house@tree

Houtbewerker Steve Goormans, de man achter House@Tree, haalt de inspiratie o.a. bij de huisjes uit de Efteling. Niet toevallig mijn favoriete sprookjeswereld! En ik heb ook een zwak voor hout op zich. Buiten het feit dat ik het mooi en tijdloos vind, doet het mij erg denken aan mijn grootouders. Er stond een houtatelier in hun tuin, en het rook daar altijd zalig naar houtschilfers :)

boomhut house@tree

Wie is er nog zot van een boomhut?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten