woensdag 10 mei 2017

Überknit sneaker van FitFlop & pop-up shop in Antwerpen

Überknit sneaker in het zwart

FitFlop opende eind april een pop-up shop in de Wiegstraat in Antwerpen! Allen daarheen, want buiten een arsenaal aan slippers kan je ook deze sneakers passen. Maar pas op: gepast = verkocht!

Überknit sneaker in het zwart

Deze Überknit sneaker volgt de natuurlijke flow van de voet en enkel. En dat voel je onmiddellijk als je ze aan trekt. Het is niet normaal hoe comfortabel deze schoen aanvoelt. Dat ligt niet enkel aan de zool (lopen op wolkjes, check), maar ook aan de stof die om je voet zit. Deze is geweven, en omhult heel de voet. Zoals een sok dus eigenlijk.

Überknit sneaker in het zwart

Eerlijk: ik draag deze FitFlop sneakers als sinds zaterdag. Dus voor 5 dagen op een rij. Ik wil ze niet meer uit doen. Ze zijn stijlvol genoeg om mee te gaan werken, ik voel me er goed in en heb het gevoel dat ik kilometers kan lopen zonder pijn te hebben aan mijn hiel (wat al eens durft voorvallen).

Uma Thurman is gezicht van de lente/zomercampagne, onder de naam FitFlop, for superwomen. Hey, als het goed genoeg is voor Uma, is het goed genoeg voor mij ;-)

Wat vinden jullie, mooi? Deze sneaker zijn beschikbaar in verschillende kleuren. Voor mij de rode nog, please.

2 opmerkingen:

  1. Ooooh, die zien er zalig uit... en als ze dan nog 'onzichtbaar' zitten!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik kan ze echt aanraden. Als je terug in het land bent, passeer dan zeker eens de pop-up shop!

      Verwijderen