zondag 28 februari 2016

Floom - verse en zelfgemaakte muesli en granola

Floom muesli en granola

Floom staat voor verse en zelfgemaakte muesli en granola. Ik mocht twee granola's testen: Winter Apple, en Pecan & Cranberry.

Floom muesli en granola

Floom is een postorderbedrijf: je kiest welke granola of muesli je wil, en de pakjes worden op een adres naar keuze geleverd.

Floom muesli en granola

Floom muesli en granola

Op de zakjes staan de ingrediƫnten, altijd handig als je niet zelf gekozen hebt. Zo hebben ze notenvrije, maar ook suiker- en glutenvrije producten.

Floom muesli en granola

Floom muesli en granola

Ik vond ze allebei heel erg lekker. Ik ben sowieso fan van muesli en granola, dus ik wist wel waar ik mij aan kon verwachten. De bovenste, daar zat wat te veel quinoa in naar mijn goesting, dat kraakte te hard in mijn mond en die kleine bolletjes kruipen overal tussen.

Elke ochtend ontbijten met granola of muesli, met wat yoghurt en fruit bij, ik kan het iedereen aanraden. Je komt toe tot de middag, en je hebt ineens je dagelijkse portie fruit binnen. O ja, en het is nog lekker ook natuurlijk!

Als je zelf eens wil proberen, alle info staat op de website van Floom.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten