zondag 15 juli 2012

I hartje Sephora

Gisteren ben ik met de zus naar Breda geweest. Leuke stad, leuke winkels, maar vooral: SEPHORA!
Wie mij kent weet dat dit mijn heiligdom is! Producten die je bij ons niet kan vinden, vriendelijk personeel die er hun hand niet voor omdraaien om je een nieuwe look te geven of producten te testen, ze dringen je niets op, en vooral veel, enorm veel producten. In deze winkel kan ik gemakkelijk een paar uur in rondlopen!

Dit is mijn oogst van de dag:




Alles gekocht bij Sephora, behalve de olie voor mijn haar. Naar 't schijnt de moeite, dus die wil ik zeker testen!


Van Sephora zelf: een poederkwast, een kwastenreiniger, en de reinigingsmelk. Ik vind het niet leuk om na mijn product om al de make-up er af te halen, nog eens mijn water over mijn gezicht te moeten gaan. En dat moet bij de meeste producten wel. Testen dus of dit echt doet wat het belooft!


Lipjeszalf. De verpakking van de potjes vind ik veel leuker, maar ik vind het niet leuk om met mijn vingers (waar misschien beestjes op zitten) in dat potje te gaan en dan op mijn lippen te smeren. Een broeihaard voor bacteriën volgens mij...



Oogschaduw palet van Too Faced: ik kon niet weerstaan aan deze kleuren. Heel goed gepigmenteerd ook. True love!







De BB-crème van Too Faced, daar op mijn gezicht gesmeerd en dan maar mee genomen :)


En dus nog de Mythic Oil voor mijn haar. Het is nu lang, en wil het in topconditie houden!

Bestaat er trouwens al een facebookgroep: wij willen Sephora in België?

Zijn jullie ook fan? Of vinden jullie Sephora maar niets?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten