donderdag 30 augustus 2012

Back in business

Hallo daar!

Even geen activiteit op mijn blog...

Dit zijn mijn excuses redenen:
  • drukdrukdruk in de aanloop naar de vakantie;
  • de vakantie zelf, in een huisje in een gat in de Ardennen. Zonder wifi, that is;
  • drukdrukdruk met de thuiskomst van de vakantie;
  • ziek geworden;
  • verjaardagsfeestje (niet het mijne);
  • drukdrukdruk met dingen die uiteindelijk wel eens moesten gebeuren (de schimmel in de badkamer verwijderen stond met stip op 1 #bweikes)

Ziezo, dat hebben we achter de rug.


Tussen al die leuke activiteiten heb ik ook wel eens niets gedaan. Zoals daar is: een neusstrip op mijn neus geplakt, tegen die vieze puntjes die daar lijken te verzamelen. Ik weet niet wat het is, of hoe het komt, maar als ik poeder of zelfs zonnecrème op mijn gezicht smeer, dan lijken er wel kleine puntjes zichtbaar te worden, die vreemd genoeg licht van kleur zijn. En die moeten weg!

Lang lang geleden, toen ze in het Kruidvat nog neusstrips van Nivea verkochten, plakte ik al wel eens meer een plakker op mijn neus. En verschieten wat daar allemaal af komt!

Een kleine zoektocht in het Kruidvat leverde me de Essence purifying nose strips op. Van Nivea zag ik trouwens dat ze dit ook verkopen, maar dan in een pakje met strips voor je voorhoofd en kin. Dat heb ik niet nodig (jeej!), en die van Essence zijn ook net iets goedkoper.

Het systeem is erg eenvoudig: je maakt je huid vochtig, en plakt de pleister op je neus. Een kwartiertje wachten, en de pleister mag er af. Hoera! (?) Er hangt veel aan de pleister. Maar oh jammer, niet van het puntje van mijn neus, waar ik die vreemde, heuh, puntjes, nog altijd zie staan!


Voor de prijs en de vetzakkerij dat je van je neus haalt, kan ik deze strips zeker aanraden.

Als iemand een idee heeft hoe ik die hardnekkige dingen toch van mijn neus kan krijgen, laat het me zeker weten!

Tot de volgende, die nu iets sneller zal volgen dan de vorige ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten