maandag 6 augustus 2012

Declaration of love: new in

Ik heb er even op moeten wachten, maar sinds vorige week ben ik de trotse eigenaar van deze handtas!

Man, heb ik even op mijn tanden moeten bijten. In juni zag ik hem al op de site van famousbox staan blinken. Maar de prijs was er echt over: 260 euro! Dat kan ik niet geven aan een 'simpele' handtas. Zeker niet met de verbouwingen die nu aan de gang zijn.



Begin juli was hij afgeprijsd: 40% korting. Dat is nog altijd te duur. Toch maar even wachten, met het risico dat hij direct uitverkocht zou zijn. Want wie wil die zalige tas nu niet?

En plots: nog meer korting! Met mijn bon voor 10 euro extra korting erbij betaalde ik nog 90 euro.

Maar hoe tevreden ben ik er mee? Want via webshop kopen houdt toch nog altijd een risico in.


Wel. Laat ik het zo zeggen: ik zou graag mijn handtas op een sokkel zetten, zodat ik er hele dag naar kan kijken. Ik ben totaal, head over heels, in love met mijn handtas. De afwerking binnenin is zeer vakkundig gedaan, en met een patroon van zwart met witte bolletjes kan je bij mij nooit verkeerd doen. De stof is dik, wat voor een luxueuze uitstraling zorgt. En het rood is erg opvallend, maar past heel mooi bij rood haar ;)


Ik kan hem rond mijn schouder doen of onder mijn arm dragen. Van formaat is hij net goed: niet te klein, groot genoeg om ook nog pampers, natte doekjes en een potje babyvoeding mee te nemen.

Kan mijn handtas perfecter zijn? Ik dacht het niet.

Excuseer, nu moet ik weg. Gaan kijken naar mijn mooie handtas ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten