woensdag 10 oktober 2012

New in: Charmed I'm Sure van MAC

Rode lipstick en mezelf: a match made in heaven. De laatste tijd kan ik er precies niet genoeg van krijgen. Toen ik zag dat MAC een LE collectie lanceerde met verschillende tinten rood in, kon ik maar één ding denken: ik moet die lipsticks proberen!


Hoewel de collectie 'Marilyn Monroe' al sinds zaterdag in de rekken ligt, kon ik pas dinsdag tot een MAC store geraken. Ik ging er eigenlijk van uit dat alles uitverkocht zou zijn. Niet dus! #vreugdedansje

Mijn voorkeur ging direct naar de kleur 'Charmed I'm Sure'. Even geswatched op mijn hand, en dat zal al goed.




De MUA bracht eerst een lippotlood aan in de kleur 'cherry', en daarna de lipstick. Ze zei zelf dat het heel mooi was. En drie andere dames die in de winkel stonden vond het heel erg geslaagd: oh en ah, mevrouw (ik, mevrouw?), die moet je echt kopen!

Zelf vond ik het ook heel erg goed. Ik kreeg er een Sneeuwwitjesgevoel van ;) Bloedrode lippen, 't is niet iedereen gegeven. Maar mezelf dus wel. Lucky me!

Trouwens, de verpakking vind ik ook to die for. MM blijft een icoon, 50 jaar na haar dood. Love her.


En dat potlood komt op de wenslijst.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten