zondag 28 oktober 2012

NOTD: Pirate van Chanel

Een lange lange tijd geleden, kreeg ik dit lakje van een vriendin: een bloedrode kleur van Chanel (Pirate).



Dit is zo hard mijn kleur! Rood is tijdloos vind ik, dat past altijd! Zoals je misschien wel kan zien, heb ik dan ook al dikwijls deze kleur gekozen. En hoewel ik dat al heel lang geleden gekregen heb, dat lakje, zit er nog veel in het potje. Het zit namelijk zo: ik heb een heel lange tijd geen nagellak gedragen... Echt! Te veel gedoe, te lang voor het droogde, te snel chippen, je kent het wel. En tijdens mijn zwangerschap had ik daar gewoon geen zin in, ik was te moe. En tot pakweg 8 maanden na mijn zwangerschap ook. Ik lijk wel een lui mieke...


Maar nu dus niet meer! Ik vind het echt een prachtige kleur, en de lak is gemakkelijk aan te brengen, ondanks het smalle borsteltje.

Thumbs up voor Pirate van Chanel!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten