dinsdag 13 november 2012

Getest: Curly Wurly van Lush

Ik beken: ik heb helemaal niets met Lush. Ik ken de winkel al lang, maar dan eerder in de zin van hier-moet-ik-in-een-grote-boog-rond-gaan! Echt, de geuren die je tegemoet komen zijn voor mij net geen argument om de winkel binnen te stappen. Het is zo'n aanslag op mijn reukorgaan, dat ik het echt niet zie zitten om daar binnen te gaan.

Toen ik vorig jaar het lijstje van mijn zus zag voor haar verjaardag, heb ik dan ook een wasknijper op mijn neus gezet, en mijn vooroordelen overboord gegooid. En zwichtte ik voor Curly Wurly.


In mijn zoektocht naar shampoo voor krullen of heel droog haar zonder siliconen, moest ik deze wel proberen. Het is niet echt een dure shampoo, en ik wil graag mijn grenzen verleggen voor gezond haar. Bovendien staan op de ingrediƫntenlijst verschillende namen die mij echt aanspreken: kokosnoot, citroen, papaya, shea boter, jojoba, en nog meer fraais.


Zoals jullie op de foto kunnen zien, is het potje bijna leeg. Ben ik tevreden? Mwah, eerder niet zo. Ok, mijn haar is wel proper en gevoed. Maar deze shampoo is echt een gedoe.


De structuur van dit product is niet vloeibaar maar vast. Op de foto zien jullie duidelijk stukjes kokos zitten. En die buggers zijn echt moeilijk om uit te spoelen! En als ik dan denk dat ik ze allemaal heb gehad, zie ik ze vrolijk in mijn kam zitten als ik mijn haren kam. Wie weet hoeveel pietepeuterige stukjes kokos zitten er dan nog in mijn haar? Die ik niet kan zien? Neen, voor mij is dit het echt niet.

Eerlijk is eerlijk: er zijn dingen die ik wel heel leuk vind. De namen van de producten zijn altijd origineel. Het stickertje met de naam van de medewerker die het product gemaakt heeft is een plezant extraatje.

Ik zal deze shampoo op gebruiken, maar vooral omdat ik niet tegen verspilling kan. Ik zal dan ook niet naar Lush hollen voor een rebuy.

Zijn er andere producten die ik wel eens kan proberen volgens jullie? En die ik dus kan bestellen via de webshop?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten