woensdag 22 januari 2014

High-Potency Night-A-Mins van Origins

Aah, Origins. Wat vind ik dit een leuk merk! Origins zorgt voor het milieu, maar vooral ook voor mijn huid.

De gezichtsverzorgingsproducten van Origins combineren moderne technologie met de kracht van de natuur. Ideaal! Je ruikt ook dat ze dat doen, want deze crème ruikt echt helemaal naar appelsien. Eerst vond ik dat wat raar, maar ik kan er wel mee leven.

Deze nachtcrème doet iets met mijn huid. Naast hydratatie, heb ik soms last van een doffe huid. De vitaminen en mineralen in dit product zorgen er voor dat mijn huid straalt.


Het is echt een crème, redelijk dik van textuur. Maar omdat het toch 's avonds op mijn huid gaat, heb ik daar geen probleem mee. Het mag dan al wat langer duren om in te trekken, ik lig dan toch op de zetel of in mijn bedje.

Jep, deze van Origins is opnieuw een toppertje! Helaas, moeilijk te verkrijgen in België. Wanneer komt daar eens verandering in? Spammen we massaal EL Company? Wie doet mee?

1 opmerking: