donderdag 9 januari 2014

Out with the old


Long overdue: hier zijn we weer met een vuilbakeditie!

Was ik heel erg tevreden van, deze komen dus zeker terug in mijn stash:
  • oude getrouwe: de oogreinigingslotion van Bourjois. Al had ik wel een kleine paniekaanval toen ik deze niet meer zag staan in het Kruidvat. Hopelijk zijn ze daar niet uit het assortiment genomen!
  • oogpads van EL: af en toe verwen in mijn wallen met deze pads. Mijn huid voelt daarna extra gehydrateerd aan.
  • dagcrème van Origins - Make a difference: echt een hele fijne dagcrème, die heel erg goed is voor mijn droge huid. En valt nog mee van prijs ook! Winwin!
  • dagcrème van Vichy - Aqualia Thermal: deze is ook lief voor mij, al is hij niet voedend genoeg voor de winter.
  • oogcrème Clinique - all about eyes rich: een hele goede oogcrème, die ik al keer op keer heb gebruikt. Deze versie (je hebt ook de gewone all about eyes) gebruik ik 's avonds omdat hij rijk is en niet zo snel intrekt.
  • shampoo Bumble and bumle - curl consious: doet zijn werk goed, laat mijn haar niet pluizen en ruikt hemels. Gelukkig kom je met een bus lang toe, want deze shampoo is kakduur.
  • conditioner van Ojon: ultra hydrating conditioner. Ook een erg fijn product. De geur is niet mijn ding, maar het kan er nog mee door. En ook hier: met een bus kom je lang toe. Hoera!
Was wel ok, maar niet kei wauw:
  • Repairwear uplifting van Clinique: dit jaar zal ik de verkeerde kant van de dertig moeten aanzien. Tijd dus om crèmes tegen de rimpels te smeren. Deze is wel ok, maar redelijk vettig voor mijn huid.
  • oogcrème Chronolys van SVR: idem hier. Er zijn er ongetwijfeld betere op de markt.
  • Advanced Night Repair serum van EL: vond ik ook redelijk vettig, maar naar't schijnt is de nieuwe versie een pak beter op dat gebied. Benieuwd!
  • Hydra care van Labello: lippenbalsem durft al eens te variëren bij mij. Er is ook zo veel keuze overal! Labello is een vaste waarde, dat wel. Deze versie vond ik prima in de zomer.
  • Skin smoothing cream van Dermalogica: op zich was deze dagcrème goed voor mijn droge huid, maar ik vond het een vettig goedje dat mijn huid lang liet glimmen. En daar kan ik niet tegen. Voor die prijs moet een dagcrème alles hebben wat ik wil!
Vond ik maar meh:
  • oogreinigingslotion van L'Oreal: kan mijn make-up niet aan. Echt, ik moest boenen om mijn mascara en oogschaduw van Chanel er af te krijgen, en dat wil ik nu niet hoeven doen. Slecht voor de rimpels! Neen, deze komt er bij niet meer in.
  • douchegel van Yves Rocher: deze had ik eens gekregen. Ik heb hem opgebruikt omdat ik niet tegen verspilling kan, maar deze was maar niets. Mijn huid was er ook niet voldoende mee gehydrateerd, wat voor mij echt wel nodig is.
  • mascara lash accelerator van Rimmel: met een kammetje en dat vind ik de laatste tijd wel fijn. Maar er kwam niet genoeg product uit, het was precies te droog. En niet zwart genoeg. Ander en beter dan maar.
  • immortelle van L'Occitane: talk about vettig. Neen, ik gebruikte het als nachtcrème omdat het echt niet te doen was. Deze is totaal niet geschikt voor mijn huid.
 Zo. Op naar de volgende vuilbaksessie!

1 opmerking:

  1. Zo je hebt goed je best gedaan met het opmaken van de producten ;)

    BeantwoordenVerwijderen