woensdag 27 augustus 2014

Back in business met Zero Oil van Origins

Wow, ik heb hier een heel lange blogpauze gehad. Dat was niet echt gepland, maar soms loopt het leven anders dan je denkt.
Ik ben er in ieder geval klaar voor om er opnieuw in te vliegen!


De laatste tijd is mijn huid helemaal relaxed. Maar ik merk toch dat ik in de namiddag begin te glimmen op mijn t-zone. Omdat ik nooit mijn make-up bijwerk op het werk (gewoonweg geen tijd voor, en ik vind dat ook altijd wat gĂȘnant als ik 'betrapt' word), heb ik nood aan een product dat ik in de ochtend kan aanbrengen, en dat toch ettelijke uren zijn werk doet.

De Zero Oil-lijn van Origins heeft een heel fijn product: een lotion dat je onder of over je make-up aanbrengt op de plaatsen die gaan glimmen. Ik gebruik dit nadat ik mijn bb-cream heb aangebracht. Ik laat er wel wat tijd tussen, zodat de bb-cream zeker ingetrokken en opgedroogd is. Even schudden met het flesje, wat aanbrengen op je vingers en daarna op de zones deppen die je mat wil houden.

In eerste instantie was ik niet tevreden. Het is wat zoeken naar producten die goed samengaan hiermee. Ook de hoeveelheid product is belangrijk: ik gebruik maar drie druppels en dat is zeker voldoende. Maar nu ik dat heb uitgevogeld ben ik een tevreden, matte vrouw.

Zoals alles wat ik tot nu toe van Origins probeerde: een prima product!

Bij Boots staat dit nu in reclame: €17 voor 18 ml

Geen opmerkingen:

Een reactie posten