zaterdag 30 augustus 2014

Eyeliner van Eyeko


Vorige week kon ik - eindelijk - & Other Stories even bezoeken. Het was een blitzbezoek, maar het is me toch gelukt om iets te kopen ;)

Ik was nog niet ver in de winkel, achter elke hoek is nog een stuk, maar ik ben gestopt bij de beautyafdeling. Of toch, ik denk dat dit het was, de winkel is naar het schijnt gigantisch.

Het leuke aan & Other Stories is dat ze niet enkel hun eigen merk verkopen. Ik was dan ook blij verrast om daar de skinny liquid eyeliner van Eyeko te vinden. Ik heb al langer goede dingen gehoord van dit merk, en wilde het al even proberen. Niet twijfelen dus, deze ging mee naar huis.

De eyeliner is in de vorm van een stift, wat handig is voor beginners met vloeibare eyeliner. Je kan er ook heel precies mee werken. Mijn tip: trek met je ene hand je ooglid naar de zijkant, en met je andere hand kan je dan een heel dun lijntje trekken, dat mooi loopt. Anders heb ik gegarandeerd hobbels en bobbels, en laat dat nu een look zijn waar ik niet voor ga.

Qua houdbaarheid ook niets dan lof: blijft mooi op zijn plaats zitten tot 's avonds. Ik ben wel benieuwd hoe lang ik hier mee kan doen, ik heb al andere eyelinerpennen gehad die nogal snel uitgedroogd waren...

Ik koos de paarse kleur (er was ook diepzwart), want ik vind dat erg mooi passen bij mijn grijsblauwe ogen. En zwart is snel te hard voor mij.

De prijs? Geen idee meer, maar op asos.com staat hij €17,14 en ik denk dat het inderdaad zoiets was. Update: volgens de verpakking was het €12!

Wie kent er dit merk al? Iemand ervaring met hun mascara?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten