maandag 26 januari 2015

Mijn favoriete kapper

Naar de kapper gaan is voor weinig vrouwen een straf. Zo ook voor mij. Ik ga drie keer per jaar, en ik kijk er telkens naar uit!

Ik heb in heel mijn leven al serieus wat kappers versleten. Ik was niet tevreden van de creativiteit (Doe er maar mee wat je wil, ik ben het beu. - Alleen de puntjes er af dan?), of van de brushing (ik kan de keren dat ik recht van de kapper mijn haar opnieuw nat maakte niet op twee handen tellen). Als ik dan toch iemand gevonden had die mijn haar begreep, ging die weg van het kapsalon, of verhuisde ik dan weer. Altijd iets.

Maar sinds een tijdje heb ik er eentje gevonden waar ik tot nu toe echt elke keer tevreden buiten ben gestapt. En dat is het salon van Toni Kalin. Hij heeft er een paar in Antwerpen, voor adressen verwijs ik graag door naar de website. Maar nu over naar het belangrijkste.

Ik ben natuurlijk ros, maar ik laat toch mijn haar kleuren. De eerste witte haren zijn te zien, en dat wil ik niet. Toen ik dat  vroeg aan Stephanie, moest ze toch wel even nadenken. Want vrouwen met mijn haarkleur verven, dat ging ze zo maar niet doen :)  En toch, om mijn witte haren te bedekken, heeft ze de kleur perfect benaderd, en werd er maar 10 cm haar gekleurd, de rest niet. Ik was danig onder de indruk. Tja, de prijs van 'colorist of the year', dat verdien je niet zomaar natuurlijk. Daarna de snit. Het werd tijd om van mijn haar opnieuw een kapsel te maken. Ik heb zelden iemand gezien die zo nauwgezet mijn haar heeft geknipt. Ik voelde me echt in goede handen. En het resultaat was gewoon wow.

Eerlijk, dat is elke keer dat ik daar buiten stap. Dan voel ik mij glamoureus en stijlvol. Dan kan ik niet stoppen met naar mijn reflectie te kijken in de etalages...
Ik vertrouw Stephanie & Toni en hun team voor 100% mijn haren toe. En voor mij betekent dat wat!

Zijn er hier nog fans?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten