zondag 13 december 2015

Geen Hobbitvoetjes meer met Scholl

Scholl Velvet Smooth Express Pedi

Af en toe mijn voeten laten verzorgen, een pedicure laten doen dus, ik kan daar echt van genieten. Zeker tijdens de zomermaanden vind ik het belangrijk om alles daar beneden in orde te hebben, en zonder Hobbitvoetjes zonder te lopen.

Maar omdat ik niet elke maand een pedicure laat doen, moet ik het af en toe zelf wat bij houden. Deze Scholl Velvet Smooth Express Pedi is dan best wel handig.

Scholl Velvet Smooth Express Pedi

Het is een eenvoudig systeem: de roller heeft ultrafijne diamantkristallen die werken als een scrub. Best is eerst een voetbadje (of gewoon bad) te nemen, zodat de eelt wat zachter is en gemakkelijker los komt. Daarna ga je gewoon met het rollertje over de eeltplekken, en zachtjes druk uitoefenen. Voorzie iets onder je voet om de afgeschraapte huid op te vangen, er komen heel wat witte velletjes af. Ik doe het boven het bad en spoel het daarna even uit. Om af te werken een laagje voetcrème, en je kan er weer even tegen!

Er zijn drie versies van de Velvet Smooth Express Pedi: regular, extra grof en extra fijn.

Momenteel staat dit apparaat in afslag bij het Kruidvat: normaal betaal je €36, maar nu krijg je €12 korting. En ik zag op de website van Scholl, dat ze daar nog eens €15 terug betalen. Dat is dus €27 korting! Als dat geen mooie reden is om dit aan te schaffen, weet ik het ook niet.

Nog een tip: Kruidvat heeft een webshop. Handig!

2 opmerkingen:

  1. Heb je deze zelf ook, vind je 'm fijn werken?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, natuurlijk, dit zijn mijn eigen foto's, dus ik heb het product ook zelf. En ik zou nooit iets aanbevelen als ik het zelf niet geprobeerd heb. Hij werkt goed, is niet te hard, de eelt komt er gemakkelijk af. Zeer fijn dus :)

      Verwijderen