woensdag 25 juli 2012

NOTD Essie Exotic Liras

Pssst!
Hey, ja, jij daar!
-Huh? Ik? Wat? Waar?
Ja, jij, kom maar naar hier! Je weet dat je me wilt. Stop met mij te negeren, en kom!

Neen, niet een conversatie in een foute buurt. Wel het Essie rekje dat me riep in het Kruidvat. Ik kan er niet aan doen, het is sterker dan mezelf...

Gezwicht voor het lakje Exotic Liras, aanschouw mijn nieuwste aanwinst.



Voor mij een erg roze kleur, maar met deze exotische temperaturen kom ik er wel mee weg. Ik wou eigenlijk de kleur die op de reclame stond, op de back-cover van de Elle. Maar die lijk ik niet precies te kunnen vinden. Print verschilt natuurlijk altijd van echte kleuren, maar toch.





Op mijn pink wat glitters, op het werk van een collega geprobeerd. Prima voor Studio 54, maar voor de rest niet echt mijn stijl.

Benieuwd hoe lang ik chipvrij kan blijven deze keer!

En nu moet ik in mijn deck chair in mijn tuin gaan zitten, een boekje lezen, en met een glaasje met veel ijs in. En drank natuurlijk ook! :)

Geniet nog van deze prachtige dagen voor ze voorbij zijn!

Toedels

Geen opmerkingen:

Een reactie posten