maandag 19 november 2012

Eye of the day: gold

Tijd voor een oog van de dag ;)
Dat had ik tot nu toe nog niet gedaan...


Al een tijdje kwijl ik totaal als ik gouden oogmake-up zie. Eerst wilde ik het golden jungle palette van Dior. Ik wil dit nog wel altijd hoor! Maar ik was vergeten dat ik eigenlijk al een gouden kleur oogschaduw heb... Woeps.  En toen ik de gouden eyeliner op de kop kon tikken, kon ik niet wachten om een mooie look te maken met al dat moois!

Ik ben een herfsttype, dat weten jullie ondertussen al wel. En dat wil dus zeggen dat ik prachtig sta met goud. Lucky me!

Als basis de paint pot van MAC in Painterly. Op het bewegend ooglid de kleur Honey Pot van mijn palette Natural Eye van Too Faced. Tegen de bovenste wimperrand Sexspresso uit dat zelfde palette. En naast dat lijntje de gouden eyeliner van MAC. Afwerken met de mascara van Clinique, ik gebruik hier een laagje.

Heel eenvoudig, heel draagbaar voor het werk ook. Kijk, ik vind dat je niet alleen maar tijdens de feestdagen mag schitteren!

1 opmerking: