donderdag 13 december 2012

Aquamilk van Lancaster

Een tijdje geleden kon je via verschillende beautyblogs een tube dagcrème van Lancaster winnen. Ik waagde mijn kans via Beautyloves en kreeg enkele dagen later het pakje in de bus.



Aquamilk van Lancaster is het eerste product van dit merk dat ik probeer. Geen idee waarom, ik heb me tot nu toe nog niet aangetrokken gevoeld tot een van hun producten.

Goed, dat houdt me natuurlijk niet tegen om deze crème uitgebreid te testen.

Dit product heeft een frisse geur, en de textuur is zoals de meeste crèmes.


Aquamilk belooft enkel hydratatie. Niets mis mee op zich, maar ik heb toch iets meer nodig. Daarom smeer ik eerst mijn huidige serum tegen fijne lijntjes en oneffenheden. Daar komt deze crème dan over.

Ik merk al dat het lang duurt vooraleer de crème ingetrokken is. Nogal lastig, want ik heb 's morgens niet echt veel tijd, het moet vooruit gaan. Gelukkig had ik hem op zondag voor het eerst gesmeerd, en op zondagen loop ik gewoonlijk zonder extra's op mijn gezicht rond. En heb ik dus heel de dag tijd om de crème te laten inwerken als ik dat zou willen ;) Na een half uur was het dan zo ver: mijn huid voelde droog aan. Prima.

Wat later had ik jeuk aan mijn gezicht, en in plaats van te krabben wrijf ik dan. En heel raar, er kwamen stukjes af mijn gezicht! Geen huid, maar ik denk product. Ik kan het omschrijven als de kleine worstjes gom die je op het papier vindt als je gomt, zeer raar. Waarschijnlijk zijn mijn serum en deze Aquamilk geen vriendjes.

Ik denk dat ik deze tube ga sparen tot de zomer, en hem dan als nachtcrème ga gebruiken. Met deze wintertemperaturen heb ik een rijke crème nodig, in de zomer is dat niet het geval. En 's nachts heb ik minder kans om mijn gezicht weg te gommen natuurlijk :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten