zaterdag 8 december 2012

Shoplogje

Een mini shoplogje, that is.

Weer en wind heb ik letterlijk getrotseerd omdat ik mij niet meer kon inhouden. Ik MOEST een lipstick en dat rode lakje uit de Grand Bal collectie van Dior hebben!


Ik teende naar Parfuma, en testte de vier lipsticks. Ik had speciaal mijn andere rode lipsticks ook bij, zodat ik zeker niet twee dezelfde tinten zou hebben. Uiteindelijk ging ik voor deze, Diorling.


De gouden verpakking is wat kitcherig vind ik, maar stoort totaal niet. 't Is alleen nogal moeilijk een fatsoenlijk beeld te nemen met de reflectie in het goud :)

Een prachtig rood, de textuur is wat romig, en de geur is oud. Vintage moet ik dat noemen, zeker.

Eneuh, en dat lakje dan? Wel. Toen ik er naar vroeg, zei de verkoopster dat er nog drie flesjes over waren. Een nipte, dacht ik. Tot ze het eerste doosje open deed, om de kleur te checken: zwart. Het tweede doosje: wit. Ondertussen schoot ik al lichtjes in paniek... Had ik dan toch te lang gewacht? Het derde doosje. Helaas weer geen rood... Ik zag mezelf al door de stad rennen, op zoek naar dat lakje! Gelukkig was er nog een exemplaar in het Parfumafiliaal in Wijnegem. En daar staat dus in het groot mijn naam op, jeuj!

Omdat ik dan toch in de buurt was, ben ik nog even Yves Rocher binnen gestapt. Daar kocht ik dit oogschaduwpalet.


Het heeft geen naam, zelfs geen nummer... (of ik moest dat niet zien staan natuurlijk) Maar het komt uit de meest recente collectie.


Ik ben eens benieuwd naar de pigmentatie en houdbaarheid. Ik heb nog nooit oogschaduw van dit merk geprobeerd.


Hier zien jullie de swatches van de lipstick, de gouden, paarse en blauwe oogschaduw.

Mijn foto's zijn weer geweldig mislukt. Bij het fantastische daglicht van vandaag ging het niet zo goed. Dat mijn fototoestel niet echt goed is in detailfoto's, helpt ook niet echt.

Fijn weekend iedereen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten