dinsdag 4 december 2012

Coralista

Ah, mijn blush. Dit is mijn geliefde Coralista van Benefit.


Geloof het of niet, dit is de enige blush in mijn stash. Echt. En ik ben er zo tevreden van dat ik eigenlijk geen andere wil!

De verpakking is in karton, maar stevig. De vormgeving is leuk gedaan. De naam zegt al wat voor kleur het is, terwijl het toch funky bekt. Coralista, klinkt als de titel van een liedje. Op simpel aanvraag zal ik het komen zingen.


Op de foto is het niet te zien, maar mijn blush heeft ondertussen een putje. Door veelvuldig gebruik.
(met dank aan de herfst voor het vroege uur dat het donker is, zodat al mijn foto's redelijk craptastic zijn)

Een swatch:


Koraal dus, met subtiel wat shimmer. Goed van pigmentatie ook, zodat de blush goed opbouwt en ik er niet als een clown bij loop.

En de geur! Oh de geur. Het doet me denken aan lang vervlogen tijden, toen de make-up altijd zo'n zalige geur had. Dat doet me denken aan mijn oma. En dat is altijd een feest.

Ja. Mijn blush en ik, dat is grote liefde.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten