zondag 2 december 2012

Op,op, alles is op!

Deze week was zoonlief ziek, dus weinig tijd gehad om achter te computer te kruipen.

Later dan verwacht: de producten die ik opgemaakt heb sinds september!


Ik zal er een top van maken. Wat ik eerst beschrijf, vind ik dus het beste product.

Moisture Surge van Clinique
Hier heb ik er al een review over geschreven. Top product voor de warme maanden! Als het wat kouder is, gebruik ik liever een crème. Maar dit is dan goed om droge plekjes te hydrateren, en kan gewoon over foundation gebruikt worden.

All about eyes van Clinique
Nog zo'n toppertje, deze oogcrème. Heeft een geltextuur, en maakt de huid ook nog eens lekker zacht. Trekt ook snel in. Ik heb dit product al heel dikwijls gebruikt, en zal dat in de toekomst nog doen. Tenzij ik natuurlijk madly in love val op een ander, ik sluit nooit iets uit ;)

Nivea Soft
Deze hydraterende crème is multifunctioneel. Ik gebruik het in de zomer als body milk, de crème trekt snel in en maakt je huid superzacht. Als ik geen zin heb in een vettige rijke nachtcrème, smeer ik dit op mijn gezicht en hals. De geur is zo typisch nivea, helemaal nostalgisch. Momenteel heb ik de soft niet meer in huis, maar daar zal binnenkort sowieso verandering in komen.

Gentle eye makeup remover van Bourjois
Doet goed zijn werk: verwijdert al mijn make-up in een wip. Nog niet veel meegemaakt met andere reinigers. Ondertussen ben ik al aan mijn volgende bus bezig.


Shampoo en conditioner Ultra Doux voor droog tot zeer droog haar
Zonder parabenen en siliconen! Met avocado-olie en galamboter, dat mijn haar voedt. Deze producten doen zeker goed hun werk! Uiteraard niet te vergelijken met kappersprodcuten, maar daar heb ik helaas niet altijd budget voor. Goede vervangers, deze twee. Zullen nog wel gebruikt worden in de toekomst!

Mecellaire Reinigingslotion van Vichy
Voor de gevoelige huid en de ogen. Reinigt, verwijdert make-up en kalmeert. Dit product is gewoon ok. Niets speciaals, doet wat het moet doen. Al vertrouw ik het niet om enkel dit te gebruiken om mijn make-up te verwijderen. Pluspunt: het pompje. Dit koop ik misschien nog wel eens, al kan het ook vervangen worden door iets gelijkaardig.

Essentials van Garnier
Zachte reinigingsmelk met rozenextract. Zeer zacht voor mijn gevoelige en droge huid. Niets speciaals, maar gewoon goed. Als ik geen andere vind naar mijn voorkeur, en deze bestaat nog (want ik heb de indruk dat al die producten zo snel wisselen) koop ik het wel terug denk ik.

Curly Wurly van Lush
Ik heb hier al eens uitgebreid mijn mening over gegeven. En ik heb heel hard mijn best gedaan om dit product op te hebben. Dit is absoluut een miskoop geweest, en ik zal het dan ook zeker niet meer kopen. Bah, ik ben blij dat ik er van af ben.

Zo. Al bij al redelijk bescheiden precies, die producten die ik opgemaakt heb.

Tot de volgende!

1 opmerking:

  1. Toch een hele lijst! Ik herken enkele producten van uit mijn eigen stash, o.a. die oogreiniger van Bourjois en de Clinique All About Eyes.

    BeantwoordenVerwijderen