woensdag 2 januari 2013

Van watjes

Ik jaag er dagelijks nogal wat door. Daarom een bericht over watjes, wattenschijfjes, wattenpads, disqeus à démaquiller. Ik kan niet zonder!


Mijn favoriet qua prijs-kwaliteit zijn die van de Aldi. Biocura is het huismerk voor verzorgingsproducten. Eerlijk: ik heb van de echte beautystuff daar nog niets geprobeerd. Maar hun watjes zijn voor mij echt top.

Even tellen hoeveel ik er gebruik per dag: 2 in de ochtend, 3 in de avond. Gemiddeld. Soms meer, zelden minder. Dat zijn er dus afgrond 40 per week... Gelukkig zitten er in dit pak 100 stuks. Daar kom ik dan toch twee weken en half mee toe :)


De foto is slecht (nieuw fototoestel staat op de wenslijst - dringend nodig!), maar misschien is het wel te zien dat de ene kant van de watjes ribbels heeft. Dat vind ik wel fijn, ik heb het idee dat er met die kant meer vuil van mijn gezicht valt. Ik vind het ook een pluspunt dat het watje niet uit mekaar komt. Jeweetwel: je neemt een watje, en nadat je het over je gezicht gehaald hebt, heb je ineens twee stuks vast. En ook: de watjes zijn dik genoeg, maar niet te dik. En als laatste: voor de prijs hoef je het ook niet te laten..

Die van de Hema zijn ook wel ok, maar in de Aldi kom ik nu eenmaal vaker dus voilà. Aldiwattenschijfjes aan de top!

1 opmerking:

  1. Ik koop die ook altijd. Die van Carrefour zijn vaak groter en dat is voor mij niet nodig. Meestal gebruik ik er 1 's morgens en 1 of 2 's avonds. Zelden meer.

    BeantwoordenVerwijderen