dinsdag 12 februari 2013

What's in my bag?

Tijd om eens te laten zien waar ik allemaal mee rondloop, of rondsleur. Postjes als dit lees ik zelf ook graag bij een ander, nu kunnen jullie eens kerieuzeneuzen bij mij :)


Mijn handtas is er eentje van Skin & Bones, een Nederlands merk. Ik ben een hele moeilijke als het op handtassen aankomt... Maar deze, die had ik al langer op het oog. Ik ben gevallen voor het klassieke ontwerp with a twist. Die knip is als van een geldbeugel, en dat vind ik heel leuk gevonden. Bovendien kan ik deze om mijn schouders doen, dat vind ik toch altijd nog handiger dan een okselknijper. Het leder is een beetje verweerd, en dat geeft een vintage feel aan de handtas.


Kijk, mijn handtas lijkt wel een krokodil met honger ;)
Binnen afgewerkt met twee kleine vakjes met een rits. En helemaal in het geel, vind ik ook wel iets hebben.

Maar goed, eigenlijk ging dit over de inhoud zeker?

Wat zit er in het grootste aparte vakje?
Een gebruikt zakdoekje (je ziet, ik heb niet gefoefeld, ik zou dit gemakkelijk weg kunnen doen voor de foto), een heleboel pillen (raar eigenlijk, want ik gebruik er bijna nooit. Ik zie daar iets tegen hooikoorts, keelpijn, tandpijn en paracetamol van de Hema), een Labello, mijn klantenkaart van de bakker, een spaarkaart van Dreamland. Dat doet me er aan denken dat ik daar eens naartoe moet, want die is maar tot einde maart geldig!

Too cute: mijn kaartenhouder. Aangezien zowat alles tegenwoordig 'in handig bankkaartformaat' gemaakt wordt, puilt mijn portemonnee uit. Ik kreeg hem echt niet meer toe, zeker in combinatie met te veel klein geld. Deze vond ik op de webshop van Laflo, en kost ongeveer 4 euro.

Moving on. Het kleine aparte vakje bevat mijn sleutels. Ik vond die sleutelhanger wel leuk met dat botje. Dat kreeg ik bij de schoentjes van mijn zoontje.

Daarnaast not twee lippenstiften: ene die bijna op is (de onderste), een burgundy kleur met shimmers, maar heel sheer. (djeezus, ook goed verwoord op zijn beautybloggers, de vertaling is beschikbaar indien nodig) van Fleur de Santé, en dan nog een meer rozig rood van Kiko.

Dat zijn de enige beautyspullen? Indeed. Maar ik heb nog een arsenaal op het werk liggen :)

De rest van de inhoud uitgekapt...

Wat geordend ziet dat er dus zo uit. Bovenaan enkele papiertjes op een hoopje: advies over de ramen die we binnenkort gaan kiezen, een bon voor een gratis shampoo, een ziektebrief voor het werk (jep, een gewoon doktersbriefje is niet genoeg). Twee pakjes kauwgom, drie pakjes zakdoekjes, een staaltje van Dermalogica (face mask), een bon van New Look.

Mijn agenda van de Hema. Ik dacht dat het beter voor het milieu is om enkel de inhoud te moeten vernieuwen elk jaar, in plaats van heel de kaft er bij. En deze is nog redelijk funky, niet?
Weer die pillen, waar blijven die van komen?

Mijn portefeuille van Oilily. Niet echt ladylike, maar ik viel als een blok voor het leuke patroon en de blauwe kleur.

Een must have: mijn kleurenkaart. Zonder ben ik verloren. Ik heb die altijd bij, want je weet maar nooit wanneer ik moet gaan shoppen. Werken in de stad, het heeft zijn voor- en nadelen...

Als laatste dan nog een klantenkaart van Hunkemöller. Die moet nog in mijn kaartenhouder terecht komen.

En er staat iets niet op de foto by the way. Op de buitenkant is er nog een rits, en daar zit mijn badge van het werk in. En die fotografeer ik liever niet. Niet dat ik mij schaam voor mijn job, maar dat is een apart iets van mij, en het logo van mijn werk is gekend door iedereen. Wie echt wil weten wat ik doe, mail me maar :)

Zo. Dat zit er in mijn tas. Die komt trouwens van TAS in Antwerpen. Maar er zijn verschillende verkooppunten in België, te vinden op de site van Skin & Bones.

Ik zoek ook nog iets. Een soort van mandje om in de handtas te steken, waar dan alle spullen in kunnen. Als je van handtas veranderd, moet je dan enkel dat mandje verwisselen. Weet er iemand waar ik dat kan kopen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten