zondag 23 juni 2013

Iets te verbergen?

Jep, zeker en vast heb ik iets te verbergen. Ik gebruik dan ook graag een concealer hier en daar!


Ik ging specifiek op zoek naar deze van Catrice. Al veel van gehoord en over gelezen, dit product zou goed zijn werk doen. Uiteraard wou ik dit ook zelf proberen!
En ja, ik moet toegeven dat deze camouflage cream doet wat hij moet: verbergen. Ik gebruik dit vooral onder mijn ogen om het blauw dat ik daar heb te verdoezelen. 
De textuur is romig, en ik heb heel weinig nodig. Een pluspunt!
Hoe breng ik dit nu juist aan? Met met mijn vinger neem ik wat product , en dan dep ik het voorzichtig tot het geblend is. Daar gaat dan mijn foundation/city block (zonnebescherming) over, et voilà. Klaar. Deze blijft heel de dag zitten en kruipt niet in de fijne lijntjes, hoera!


De kleur die ik heb is de lichtste, Ivory. En eigenlijk is die nog ietsje te donker maar als ik het goed blend lukt het wel.

Ben ik tevreden? En of! Dit is een echte budgettopper, is eenvoudig aan te brengen én doet zijn werk meer dan behoorlijk.

Camouflage Cream is o.a. te koop bij Kruidvat - €3,89

3 opmerkingen: