dinsdag 3 september 2013

oogcrème: Chronolys van SVR


Jep, het is van dattum.  Twee weken geleden werd ik 35... En dat wil natuurlijk zeggen dat ik stilletjes aan aangepaste verzorging nodig heb.

Hydratatie blijft voor mij belangrijk, maar vanaf nu zal ik extra moeten zoeken naar producten tegen huidveroudering en de eerste rimpeltjes.

Enter Chronolys van SVR. Ik had nog nooit van dit merk gehoord, maar de dame bij IU verzekerde me dat dit de beste oogcrème was die ze voor mijn wensen in huis winkel had.


SVR is een Frans merk, dat 50 jaar geleden opgericht is. De lijn Chronolys bevat nog meer producten. Allemaal staan ze voor dagelijkse hydratatie zodat de huid gerevitaliseerd is en straalt.

Deze oogcrème richt zich specifiek op de eerste tekenen van huidveroudering, donkere kringen en wallen. Check, nog niet, en af en toe.

Actieve bestanddelen zijn magnesium (maakt de huid opnieuw stevig en stralend), hibiscus en meloen (beschermt tegen anti-oxidanten), en plantenextracten die de microbloedcirculatie stimuleren.


Bon. Mijn ervaringen na enkele weken gebruik.

Het is een frisse en zachte crème, die goed uitsmeert. Voor mij is de hydratatie goed, al zal ik voor 's avonds wel een rijkere crème smeren. Of hij nu echt voor een gladder effect zorgt, dat weet ik niet. Ik geloof trouwens niet echt dat crèmes daar voor kunnen zorgen. Ik smeer eerder om het niet erger te maken.

Een goed product voor mijn noden en huid!

(ik heb het bonnetje niet meer, maar ik dacht dat het ongeveer €20 was - voor 15ml)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten