dinsdag 10 september 2013

Sunday treat


Op zondag heeft een mens al eens wat meer tijd om te spenderen in de badkamer. Voor mij betekent dat: masker, haarmasker en scrub.

Scrub of choice is the cream body scrub van The Body Shop. Waarom deze? Wel, ik was in scrubnood, en ik passeerde toevallig de winkel. Et voilĂ , simple as that.

Ik snuffelde aan verschillende potjes. En ik werd terug in de tijd gekatapulteerd... Het ding met mij en TBS is de geur. Ik hou niet van fruitgeuren in mijn producten. En ik vind dat hun geuren iets artificieel hebben. Chemisch fruit, if you will. #notmycupoftea

Uiteindelijk koos ik de geur Moringa. Enig opzoekwerk leert me dat dit een wonderboom is, omdat zo goed als alles van de boom bruikbaar of eetbaar is. Prima tegen ondervoeding dus! Enfin, back to the beauty department.






Voor de dummies, een scrub gebruik je om dode huidcellen weg te krijgen. Dat kan ook via andere methodes, maar een scrub heeft het voordeel dat het een geur heeft, en dat het ook voedend kan werken.  Dit product is erg geconcentreerd: ik heb maar een beetje nodig om mijn twee benen te kunnen behandelen. De scrubdeeltjes zijn groter dan ik gewend ben, dus ik durf niet op meer gevoelige zones te smeren.

Ik ben best tevreden met deze scrub. Ik vind het niet heel duur, maar ook niet heel goedkoop. Maar omdat het zo zuinig in gebruik is, heb ik daar totaal geen probleem mee!

€15 voor 200 ml

1 opmerking:

  1. Ik vind deze geur best wel ok maar niet helemaal top. Maar de scrubs van TBS zijn dat wel!

    BeantwoordenVerwijderen