zondag 15 september 2013

Chanel - Inimitable intense


Oh, ik maak een zootje van mijn mascara's. Normaal ben ik heel gedisciplineerd, en maak ik eerst een potje leeg voordat ik aan het volgende begin, maar met mascara doe ik dat niet. Momenteel heb ik vijf liggen die ik ook alle vijf regelmatig gebruik. Maar ik grijp het meeste naar deze: de Inimitable Intense van Chanel.


Ik kreeg deze sample een hele tijd geleden. Ideale formaat om mee op reis of citytrip te nemen, dus ik pakte deze mee naar Budapest begin juli. Lag het aan de tropische temperaturen daar? Ik weet het niet, maar toen ik hem gebruikte lukte het totaal niet om een mooi resultaat te krijgen. Mijn wimpers kleefden aan mekaar, en door de lange droogtijd was mijn oogmake-up naar de vaantjes omdat er zwarte streepjes op mijn oogleden stonden. Ik gooide deze dan ook opzij, en gebruikte mijn waterproof mascara voor de rest van de reis.


Hij is toch terug in mijn stash beland. Niet zo snel opgeven, weetjewel? En nu gebruik ik hem met veel plezier en een mooi resultaat.

Volgens het hoesje is dit een 'mascara multi-dimensionnel sophistiqué'. Geeft hij volume, lengte, krul en zorgt het voor het scheiden ter wimpers.

Welaan! Ik moet zeggen dat het nu voor mij echt wel werkt. De kleur is ook heel intens, ik gebruik dus maar één laagje. Volume, lengte, en niet klitten, 3x check. Enkel dat krullen. Bij een oog wel, bij het andere niet, het zal wel aan mij liggen. En als bonus: geen vlekjes te zien.

Ik vind het kammetje ook wel handig in gebruik, al heb ik niets tegen gewone borstels.

Voor mij is deze een toppertje.

De prijs? €28. Niet de goedkoopste op de markt, maar je krijgt wel waar voor je geld.

Welke mascara's moet ik nog in mijn stash hebben volgens jullie?

2 opmerkingen:

  1. Ik krijg (na echt al ALLES geprobeerd te hebben van budget tot high end) nog altijd het beste resultaat met Max factor. En dan vooral de Masterpiece max :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Niet mijn favoriete mascara, maar het is nu eenmaal erg persoonlijk.

    BeantwoordenVerwijderen