woensdag 16 april 2014

Oh my cuteness!


Een tijdje geleden kreeg ik de legendarische Baume de Rose van By Terry als staal bij een aankoop. Misschien niet echt duidelijk op de foto, maar dit potje is super schattig! Het bevat dan ook maar 3 gram product.

Je kan het niet echt afleiden uit de naam, maar dit is een lippenbalsem. En een heel erg fijne nog wel! Deze balsem voedt, herstelt en beschermt mijn lippen. De geur is subtiel, ik ruik rozen. Eigenlijk doet de geur me denken aan mijn kindertijd. Dat zit zo: mijn mama had een soort van beautycase waar ze babyproducten in bewaarde. In die doos zat ook een witte crème in een roze verpakking met kamelen op. Als klein kind speelde ik al met die producten, en die kamelencrème was mijn favoriet. Later heb ik me nog suf gezocht, maar ik heb die crème nooit meer gevonden. Maar dit terzijde :)


Het is een rijke balsem, die prettig aanvoelt. Niet te vettig dat het blinkt, maar je ziet wel duidelijk dat je iets op je lippen hebt. Laat ik het 'verzorgd' noemen.

Bovendien kan je het ook gebruiken als nagelverzorging. Maar persoonlijk vind ik dat zonde ;)

Een erg fijn product, dat ik met plezier boven haal!

Verkrijgbaar bij Cosmeticary en Ici Paris XL

Geen opmerkingen:

Een reactie posten