woensdag 14 mei 2014

Dragon's blood hyaluronic mask - Rodial


Als je niet weet dat hydratatie belangrijk is, heb je de aflopen jaren onder een steen geleefd :) Als je jong bent, ben je daar misschien niet zo hard mee bezig. Maar als je zoals ik bezig bent met huidveroudering tegen te gaan, kan ik het niet hard genoeg roepen. Hydrateer! Yes you can!

Rodial is een merk dat ik nog niet veel gebruikt heb, hoewel hun ingrediënten ook uit de natuur komen. En dat heb ik graag. Rodial is niet zo gemakkelijk te verkrijgen, en is ook niet de goedkoopste. Daarom dat het dus even geduurd heeft voordat het van dat was.

Dit masker bevat hyaluronzuur. Dat is een substantie die tegenwoordig wel vaker voorkomt, en bij mij werkt dit echt wel. Weer: de leeftijd zeker? Ik merk een gunstig effect op mijn eerste rimpels. Daarnaast bevat het ook dragon's blood, een soort van sap uit een boom. Het zou goed zijn voor allerlei huidproblemen. In dit product gaat het roodheden tegen en zorgt het ook voor de specifieke geur, denk ik. De combinatie van ingrediënten zorgt voor een gladde huid die goed gehydrateerd is.

Zelf gebruik ik dit masker als nachtcrème, twee keer per week. Je kan het natuurlijk ook echt als een masker leggen: een laagje tien minuten laten inwerken, en daarna alles afnemen met een vochtige doek.

Ik vind het een prima product dat effectief doet wat het belooft. Top!

Hebben jullie al eens iets van Rodial geprobeerd? Ik ben nogal nieuwsgierig naar de Bee Venom-lijn, maar de prijs houdt me erg tegen...

Rodial is te verkrijgen bij Cosmeticary. Voor 38 euro krijg je 50 ml product.

2 opmerkingen:

  1. Drakenbloed dus. Wij hebben stoere jongensshampoo gemaakt van de hars van de drakenbloedboom en die ruikt heel lekker. Is dat bij dit product ook het geval?

    BeantwoordenVerwijderen