vrijdag 26 september 2014

Lingerie outlet


Ik beken: ik hou van luxe lingerie. Maar lingerie kan soms zo onbetaalbaar zijn, of toch voor mij. Ik kan nooit in de Hunkemöllers van deze wereld mijn zin vinden, ik heb een buitenmaat. Dan zijn de bh's enkel lelijk of oncomfortabel. Neen, wat ik zoek is een mooie bh met een goede pasvorm, die goed zit zonder te prikken, waar de bandjes niet van afzakken, en die betaalbaar is. Ik heb nooit begrepen dat er mannen zijn die voor hun vriendin lingerie kunnen kopen die aan deze voorwaarden voldoet. (Al hoeft die laatste voorwaarde natuurlijk niet als het een cadeau is)

Welnu, luxelingerie aan halve prijs. Dit weekend te scoren nabij Antwerpen. Wat het model op de foto aan heeft, heb ik een vorige keer gekocht. De bh was €50, want niet veel is als je weet dat ik gemiddeld €100 moet neertellen.

Niet enkel lingerie, maar ook ondergoed en nachtkleding voor meneer en kind, en ook badmode.

Kan je je niet vrijmaken dit weekend? Je vindt Antwerpen te ver? No probs. Ze zitten ook op andere locaties in Vlaanderen. En organiseren op regelmatige basis deze outletdagen.

Lingerie outlet in Antwerpen:  Antwerpsesteenweg 69, 2630 Aartselaar, 26 - 29 september. Alle info langs hier.

1 opmerking:

  1. Lingerie van goede kwaliteit is inderdaad erg duur! Ik koop meestal Empreinte en Prima Donna en wil dan natuurlijk een setje...daar heb ik bij Zara ook een winterjas voor! Fijne tip!

    BeantwoordenVerwijderen