donderdag 12 februari 2015

Valentijnsblabla


Valentijn, ik heb er niets mee. Als tiener vond ik het wel spannend: zou ik een kaartje krijgen van een geheime aanbidder? (Je weet maar nooit!) Als twintiger vond ik het commerciƫle brol en was ik hevig anti. Als dertiger, nu dus, doet het me weinig. Ik verwacht al jaren niets met Valentijn van mijn man. Ik laat me liever verrassen op andere dagen :)

En dan nog... Het cadeau. Super belangrijk! Gisteren nog las ik in het huis-aan-huisblaadje een advertentie: '5 cadeautips om je liefste te verwennen'. Ik som ze op, en ik zweer dat ik er geen verzonnen heb: een condensatiedroogkast, een draadloze speaker, een strijksysteem, een scheerapparaat en een 18-delig glazenset. Gruwel! Wie bij mij daar mee komt aanzetten, krijgt dat direct naar zijn hoofd gesmeten!

Ja, ik ben een moeilijke om een cadeau voor te kopen. Daarom maak ik het mijn man gemakkelijk: ik vraag een bon van een specifieke winkel, en ga dan lekker zelf kiezen wat ik wil. Romantisch? Absoluut niet. Teleurstelling- en frustratievermijdend? Absoluut wel!

Soms ga ik ook voor een 'subtiele' hint, en duw ik hem een foto onder de neus van wat ik graag wil. Bijvoorbeeld deze ketting van Nayes Stones. Prachtig in zijn eenvoud en puurheid. Het lijkt wel een paperclip waar iemand zich op uitgeleefd heeft, super origineel!

Nayes Stones is een Belgisch merk, de ontwerpster is Natalie Schayes. Zij wil tijdloze juwelen maken die als een tweede huid gedragen kunnen worden. Volgens mij slaagt ze daar volledig in!

Wat vinden jullie van Valentijn? Doen jullie mee of liever niet?

www.nayestones.com

advertorial

Geen opmerkingen:

Een reactie posten