dinsdag 17 maart 2015

Pure Wellness - pure verwennerij

pure wellness privé lounge

Ah, wellness. Toen mijn man zei dat hij een verrassing voor me had, had ik veel in gedachten. Maar aan deze verwennerij had ik mij totaal niet verwacht!

Een privé wellness & sauna lounge. Dat is wat Pure in Lier aanbiedt. En zoals je op de foto kan zien, is het het pure luxe!

regendouche pure wellness lounge

Starten doe je met de grote regendouche. Je kan kiezen tussen de gewone regendouche, of enkele douchekoppen op een rijtje. Uiteraard regel je zelf ook de sterkte van de stralen: hard of zacht als een klein buitje.

jacuzzi pure wellness lounge

Daarna stapten we in de hammam, even alles uitzweten. De eerste keer dat ik ooit in een hammam kwam, was het zwaar aanpassen en doorzetten. Maar nu heb ik de smaak te pakken, al is het wel tellen tot ik er uit kan. Want soms is het nog altijd te warm voor mijn gevoelige huid.

Met een drankje in de hand de jacuzzi in, een straf is het niet. Genieten van de huid die gemasseerd wordt door de kracht van het water: zalig!

pure wellness lounge




 
Even ontspannen in de ligzetels, kijken naar tv of de radio op, zo'n privéruimte heeft toch ettelijke voordelen. Je ergeren aan andere mensen (tenzij aan je gezelschap natuurlijk ;) ) is totaal niet nodig.

pure wellness lounge

pure wellness lounge




Naast de infraroodsauna was er ook nog een 'gewone' Finse sauna. Zo in 80° zitten, dat deed toch geen deugd aan mijn billen :)

pure wellness lounge

De lounge had ook nog een verwarmd buitenzwembad. Hadden wij even geluk dat het die dag mooi weer was!

De man had ook nog een massage van een half uur gefixt, ik koos er voor om heel mijn achterkant te laten massaeren. Deugd dat dat deed!

Als ik iets negatief zou moeten zeggen over Pure, zou ik toch eens diep moeten nadenken, en dan toch mijn mond moeten houden. Echt waar, zoek je rust, luxe, ontspanning, wellness, kortom, wil je gewoonweg genieten, kan ik deze lounge echt aanraden!

Je kan deze ruimte huren voor enkele uren met een gezelschap tot 10 personen. Alle info (prijzen, behandelingen) op de website.

2 opmerkingen:

  1. Grappig. Ik hoorde er dit weekend ene zeggen dat hij liever de cedertonsauna deed dan die van de Pure in Lier :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Welja, da's persoonlijk natuurlijk. Gelukkig moet ik niet kiezen :)

      Verwijderen