dinsdag 26 februari 2013

Glitter all the way

Als ik mijn berichten bekijk, post ik precies veel te weinig over make-up. Daar moet dringend verandering in komen!

Nieuw!
Wat ik het meeste heb gebruikt deze week
(meer specifiek: vorige week)


Omdat het de eerste keer is, en ik volledig wil zijn, staan alle producten er op die ik het meeste gebruikt heb. Ook diegene waarvan ik er maar eentje heb per productsoort. Deze zijn voor deze eerste keer * aangeduid. Een volgende keer vallen ze dus weg.

Als primer gebruikte ik Le Blanc de Chanel*. Een witte vloeistof die mijn huid egaliseert.
Mijn foundation: Maestro Fusion Makeup van Georgio Armani. Een lichte super vloeibare fond de teint, met een fluwelen finish. Niet té dekkend, ik wil geen cake effect. En ik wil zeker niet voelen dat ik foundation draag!
De highlighter face pen* van Chanel. Prima om de verkleuring onder mijn ogen mee weg te werken.
De basis voor mijn oogleden is de Paint pot* in Painterly van MAC. Hoewel ik geen oogschaduw op mijn volledige oogleden heb gebruikt, vind ik het wel leuk een bescherming te hebben tegen mogelijke olie of vet daar. Daarnaast mag een subtiel kleurtje best aanwezig zijn.


Ik gebruikte de mineralize eyeshadow van MAC in de kleur Golden Gaze als eyeliner. Dat zwarte met goud in, heel glamoureus!
Daarnaast kwam dan een vloeibare eyeliner in puur goud, Superslick liquid eyeliner van MAC. Staat er heel mooi bij en blinkt zo opvallend in de zon :)
Op de waterlijn Pearlglide intense eyeliner van MAC in Designer Purple, ook met glitters indeed.
Eerst een laagje Lash Primer Plus* van Estée Lauder, direct gevolgd door High Impact Mascara van Clinique.
Op de lippen een matte lipstick: Charmed I'm Sure van MAC.
En om af te werken: als blush Coralista* van Benefit.

Glitter all the way dus (het lijkt wel een slechte Mariah Carey-film) maar wel subtiel en niet over the top. Het kan, believe you me :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten