donderdag 9 mei 2013

Feesttaart!

De stiefzoon wou een tiramisutaart voor zijn verjaardag, en hij heeft er een gekregen. Zelf gemaakt natuurlijk, jawel!


 Ik heb het recept gebruikt van Jeroen Meus, maar ietsie aangepast aan de wensen van de stiefzoon. Hij wou speculaas, en heeft het gekregen ook! Ziet ze er niet yummie uit? Ik vond eigenlijk dat ze er beter uitzag dan ze smaakte :) Misschien omdat er geen alcohol in zat? Er eten immers veel kindjes mee. Maar de vulling was ook nogal zwaar voor mij. Ik heb me dan ook netjes gehouden aan een portie ter grootte van een lange vinger.



Er waren ook nog gewone koekjes, pralines en de overschot van de speculaas. En chips uiteraard ook, dat kan niet ontbreken ten huize Miss Olivia.


De stiefzoon was tevreden, dus ik ook. En hoewel de schoonbroer zei dat het snel tegen stak, lekte hij wel met veel smaak het bordje van zijn zoon leeg :) Het zal dus nog wel meegevallen zijn, denk ik!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten