zaterdag 11 mei 2013

The falsies feather-look volum' express

Hier kom ik nog eens met een oude koe boven.... Ik heb deze mascara al een tijdje, maar ik had hem tot nu toe nog niet gebruikt.

Dus hierbij: the falsies feather-look volum' express van Maybelline New York (aka The Mascara, die naam is veel te lang, wie verzint nu zoiets?)


Ik vind de verpakking best wel schattig, al prefereer ik een model dat ik kan recht zetten. Details, ik weet het.


Moving on to performance. Deze mascara belooft volume. Met dit borsteltje heb ik in het verleden bij andere mascaras al behoorlijk wat volume getoverd. Maar helaas, bij deze zie ik het niet. Hij geeft mijn wimpers gewoon een diepe zwarte kleur, wat ook niet slecht is.


Maar wat me eigenlijk nog het meeste stoort, is dat ik na een paar uren zwarte schaduw heb onder mijn ogen. Terwijl ik nog geeneens mascara op mijn onderste wimpers doe! Ok, het is geen waterproof, maar het is nu niet dat het de afgelopen week zo warm was dat er reden was tot uitlopen.

Ik heb budgetmascaras gehad die veel beter waren dan deze. Ik zal dus snel een vervanger gaan halen voor deze uitloper.

1 opmerking:

  1. Oh dat is gek, bij mij doet deze het wel. Ok niet echt volume daar heb je gelijk in maar wel een super mooie spreiding van de wimpers en ik heb geen last van vlekken of schaduwen.

    BeantwoordenVerwijderen