zondag 1 maart 2015

KaaiMarkt in Antwerpen


Lekker eten samen met familie of vrienden? Mij moet je het geen twee keer vragen. Food truck festivals bezoeken is voor mij dan ook geen straf. Vandaag trok ik met 3 mannen naar de eerste editie van de KaaiMarkt in Antwerpen.



Het concept is eenvoudig: het is een echte markt, maar dan enkel met eetkraampjes. KaaiMarkt biedt een mix van eten dat klaar is om direct opgegeten te worden (denk aan kroketten van diverse ingrediënten, seafood, speenvarken maar ook wafeltjes) of voor thuis.




Mijn mannen hadden zin in dessert, en spijtig genoeg konden we daar geen ijsjes krijgen. We trokken dus ergens anders naartoe.
 
KaaiMarkt valt samen met de koopzondag, de eerste zondag van de maand. Omdat het de eerste editie was, heeft het nog veel groeipotentieel. Als het beter weer is, kan je me zeker een keertje aantreffen in één van de strandstoelen daar!

2 opmerkingen:

  1. Er was weinig te zien tegen vorige keer, maar in den Desiré de Lille was het wel lekker en daarna mijn vesten ....

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Vorige keer was van een andere organisatie hé papa. Dit moet nog groeien, potentieel heeft het zeker.

      Verwijderen