zondag 21 juni 2015

Agua Lounge - een nieuwe zomerbar in Antwerpen


Een nieuwe zomerbar in Antwerpen? Die moest getest worden!

Op een doordeweekse maandag trok ik met een vriendin richting Agua Lounge. Als er tijd gedood moet worden, doe ik dat liefst op een aangename manier. Zomerbarren zijn dan ook mijn vriendjes: er heerst een vakantiegevoel, niets moet alles mag, straks nemen we nog een duik, en misschien word ik wel een beetje licht in mijn hoofd van de ginnekes. Zalig.


Zomerbars poppen als paddenstoelen uit de grond, maar op het Zuid was er nog geen. Deze onderscheidt zich door de activiteiten voor kinderen: er ligt zand (al zal het niet de bedoeling zijn om kastelen te bouwen), er is een trampoline, er zijn ballen, gezelschapspelletjes, ... Voor de rest zijn de gewone ingrediƫnten aanwezig: veel hout en wit qua inrichting, veel drank, je kan er ook iets eten, het heeft toch een hip-gehalte (ahja, het blijft het Zuid natuurlijk), en er zijn dj's.


Ik vind het een fijne locatie, zo vlak aan de Schelde. Mij gaan ze hier zeker nog zien!

Nog iemand tips voor een zomerbar? Ik kijk en vergelijk graag :)

Agua Lounge, Cockerillkaai, nog tot 23 augustus. Parking met hopen voor de deur, of kom met uw boot.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten