zondag 19 juni 2016

Fabulous nagels met Faby

Faby Joy nagellak
Kennen jullie Faby al? Een Italiaans merk dat nagellakjes en hand- en voetverzorgingsproducten maakt. Wat opvalt bij Faby, is niet enkel de kwaliteit van de producten: naast de 250 vaste kleuren brengen zij ook tijdelijke collecties uit. Bovendien zijn hun producten vrij van schadelijke stoffen en wordt er niet op dieren getest!

Mijn nagels werden gelakt in de Lakstore in Antwerpen, vlak voor ik op vakantie vertrok. Handig om te testen hoe lang de lak het uithoudt zonder te chippen. Na de basecoat, mocht ik een kleurtje kiezen uit de Joy-collectie. Ik ging voor het rode-roze Tapis de fleur.

Faby Joy nagellak

Nog een topcoat & fast dry coat in één, en ik was klaar.

Enkele kleurtjes uit de tijdelijke collectie.

Faby Joy nagellak




Faby Joy nagellak

Faby Joy nagellak



Faby Joy nagellak

Faby Joy nagellak

Faby Joy nagellak

Faby Joy nagellak

Faby Joy nagellak

Faby Joy nagellak




Ik moet eerlijk zijn: ik ben danig onder de indruk van de houdbaarheid van deze lak. Na vier dagen citytrip was de lak nog altijd netjes op mijn nagels, zonder te chippen. Dag zes begon het op twee nagels. De lak is dus van zeer hoge kwaliteit, als je een topcoat gebruikt!

Wat ik ook wel vooruitstrevend vind: ze hebben een nagellaklijn voor mannen! I kid you not. Ik ken geen enkele man die nagellak draagt, maar misschien dat een hippe man hier of daar zich wil laten verleiden, go Faby!

Faby man nagellak

Faby man nagellak

Ik ben zelf nogal van de rode kleurtjes. Bij Faby is het moeilijk kiezen, in elke tint hebben ze er wel 30, lijkt het.

Faby nagellak

Faby nagellak

Faby nagellak
Een lakje kost €13, en is te koop in de webshop of de Lakstore. Prijs/kwaliteitsverhouding is een topper, en de lakjes zijn erg fijn in gebruik. Een aanrader!

Ik ben benieuwd: kennen jullie een man die nagellak draagt?

2 opmerkingen:

  1. Ik ben Faby fan! Ik draag deze lakken wekelijks, ga eenmaal per week voor een manicure dus dat zegt al heel wat! BTW ik was er ook! Aan 't make-uppen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb je daar gezien, maar ofwel was jij aan het werk, of ze waren bij mij bezig. Volgende keer kom ik eens dag zeggen!

      Verwijderen