zaterdag 3 december 2016

Bamix: niet gewoon maar een mixer

Bamix

Een post over een mixer, for real? Ja, want geef het een minuut en je zal begrijpen waarom.

Bamix verdient het om soortnaam te worden (Antonomasie, zoals kodak, bic of pamper en Kitchenaid) voor mixer, zo goed is dit product. Ik heb het in actie gezien en was gebiologeerd door wat ik zag. Jawel, je leest het goed: door een mixer.

Bamix
Van fruit een smoothie maken is een makkie, dat verwacht ik van een mixer. Maar rauwe groenten? Ik was er van onder de indruk. De tijd die nodig is om water te koken is nodig om de groentjes te pureren. Instantsoep, maar dan vers. Run Royco run.

Melk nodig voor een cappuccino? Deze kan het maken van magere melk. Ook mayonaise is in een wip klaar. IJs crushen? Geen probleem. En het beste van al? Je hebt er geen afwas mee, even afspoelen onder heet water en klaar.

Bij de Bamix zitten drie hulpstukken, je hebt daar alles mee in huis dat je nodig hebt. Andere apparaten kan je dus met een gerust hart buiten gooien. Of aan iemand anders geven natuurlijk ;-)

Hoe leuk zijn trouwens die kleuren?



Je krijgt tien jaar garantie op de motor en twee jaar op het toestel, en dat geven ze natuurlijk niet zomaar. Bamix bestaat al meer dan 60 jaar, en ondertussen hebben ze hun product geperfectioneerd. Onmisbaar in de professionele of hobby keuken, als je't mij vraagt.

Kijk zeker op de website voor alle modellen en kleuren. Voor de mixers zoals afgebeeld hierboven betaal je €225. Dat is dus inclusief mes, klopper, menger, kruik van 1 liter, processormolen en statief. Zocht iemand nog iets voor de eindejaarsfeesten?

Hé jij, volg je me al via Facebook?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten